Garanciális feltételek

JÓTÁLLÁS 2021.01.01-től
A kínált termékekre fogyasztóknak az átadástól számított

  • 10 000-100 000 forintig: 1 év
  • 100 000-250 000 forintig: 2 év
  • 250 000 forint felett: 3 év.

 jótállási idő vonatkozik.

Céges vásárlásnál 1 év garanciát vállalunk..( Fogyasztó csak természetes személy (ember) lehet, ő is csak akkor, ha nem szakmája vagy önálló foglalkozása körében jár el.(Cég nem fogyasztó)


Abban az esetben ha a gyártó nem mellékel jótállási jegyet a termék mellé, a továbbiakban a fizetésnél kapott számla és cégünk által kiállított garanciajegy lesz érvényes. 
Figyelem!A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll,  üzletünk kötelessége kifogásával foglalkozni. Garanciális ügyeket a Sky Side Trade Korlátolt Felelősségű Társaság. intézi.. Garanciális ügyekben keresse ügyfélszolgálatunkat.

 

  info(kukac)elektroside.hu vagy a +36 20 9520458 telefonszámot) A termék visszaküldése a vevőt terheli Garanciális javítások 10 naptól-15 napíg terjednek. Amennyivel ettől eltérünk a fogyasztót telefonon vagy emailben értesítjük.

 

Garancia: Minden termékünk EU szabványnak megfelel,CE jelöléssel rendelkezik.Minden termékünket HIVATALOS MÁRKASZERVIZ JAVÍT.Canon termékek nem a Canon Hungaria forgalmazása, garanciális ügyintézés márkaszervízben csak rajtunk keresztül lehetséges.Szervizeltetést mi intézzük.

GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS RAJTUNK KERESZTÜL INTÉZHETŐ.

(Kijavítás esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amíg a fogyasztó a cikket nem használta)

Fogyasztóknak a vételárat visszautaljuk abban az esetben, 

  • ha az első javítás során kiderül, hogy a cikk nem javítható, és a fogyasztó másként nem rendelkezik;
  • ha a jótállási időtartam alatt a cikk három javítás után ismét meghibásodik, és a fogyasztó eltérően nem rendelkezik; valamint, ha a fogyasztó nem igényli a vételár leszállítását, és nem kíván javítást;
  • ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30 napig nem kerül sor.

 

A SZÁMLÁN SZEREPEL A TERMÉKEK GYÁRISZÁMA.KÉRJÜK A SZÁMLÁT,VAGY A RENDELÉSSZÁMOT ŐRIZZE MEG,VAGY MENTSE EL E MAIL FIÓKJÁBA. GARANCIÁLIS ÜGYYINTÉZÉSNÉL HA A SZÁMLA VAGY GARANCIAJEGY ELVESZIK,RENDELÉSSZÁM ALAPJÁN IS GARANCIÁLIS ÜGYÉT FOGADJUK,INTÉZZÜK.

Figyelem! A hdd meghibásodásából bekövetkező adatvesztésért nem vállalunk felelősséget! Az adatmentésről minden esetben a vásárló köteles gondoskodni! A garancia nem érvényes abban az esetben, ha az adott termék a felhasználó hardver- és szoftverkörnyezetében nem működik (nem kompatibilis), de az szervizünk tesztje alapján rendeltetésszerűen működik.