Általános szerződési feltételek

  • Üzletszabályzat

     
    Az eladó adatai

    Az Ön által vásárolt termékek eladója a Sky Side Trade Korlátolt Felelősségű Társaság

    Cégnév:

    Sky Side Trade Korlátolt Felelősségű Társaság

    Cím:

    1211 Budapest, Kis János altábornagy utca 63. 3. em. (Nem átvételi pont)

    Tel.:

    06-20-952- 04-58 

    Termék visszaküldési cím.  Sky Side Trade Korlátolt Felelősségű Társaság  2314  Halásztelek  Neumann János u 6/a

    E-mail címe:

    info(kukac)elektroside.hu

    Weboldal címe:

    www.elektroside.hu

    Adószám:

    29300574-2-43

    Cégjegyzékszám: 01-09-386086

    Bejegyző bíróság 

    megnevezése
    :

     
    Fővárosi Bíróság

    mint cégbíróság



    Bankszámlaszám:  

    11742252-25549612-00000000
      

     

    E-mail címe:      info(kukac)elektroside.hu

     

     

     

                                              A szerződés tárgyának lényeges feltételei:

     A vásárolt termék jellemzőit a konkrét árucikk információs oldaláról tudhatja meg részletesen. Vásárlás előtt nézze meg a gyártó honlapját. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget,a feltüntetett képek illusztrációk. A megrendelni kívánt áru (k)- nak a felhasználó egyéni,virtuális kosárban történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak,ajánlattételi felhívásnak,illetve megrendelésnek. Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont,amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja kereskedőhöz. Megrendelése akkor lép életbe,ha online megrendelését e-mailban vagy telefonon is visszaigazolják. Ez az ünnep és munkaszüneti napok kivételével -a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.( Közvetlenül a megrendelés leadása után  kézhez kapott e-mail automatikusan generált és tájékoztató jellegű,nem minősül a rendelés megerősítésének.!)

    A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár( amely a 27% ÁFÁT tartalmazza ) A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen  árajánlat tételnek. 

    A termékek mellett feltüntetett árak a szállítási költségeket nem tartalmazzák.Ezen díjakról a szállítási díjak menüben tájékozódhat.

    Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

    Több termékcsoportból történő egyidejű vásárlás esetén az egyes termékcsoportokba tartozó árukra vonatkozó fizetési és szállítási feltételek eltérhetnek egymástól.

    Cégünk külföldi utas ÁFA visszatérítést nem végez.

    A megkötött  szerződés  írásban, kizárólag magyar nyelven megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződés az áru átvételét követő 14naptári napot követően elállás hiányában rendszerünkből   automatikusan törlésre kerül Amennyiben elállási joggal él,kérnénk a csomagolás megőrzését. .A szerződést társaságunk nem iktatja.

    Megrendelése során Ön élhet a 45/2014 (II.26) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.




    Fogyasztó és vállalkozás

    Nagyon fontos változása az új PTK-nak, hogy a korábbiaktól eltérően fogyasztó csak természetes személy lehet. A fogyasztói szerződések a vállalkozás és a természetes személy között jönnek létre.  A kötelező jótállás és a termékszavatosság , szavatossági jogok csak a fogyasztókat megillető jogosultságok. Erről ne feledkezzünk meg, ha céges számlára vásárolunk! Ebben az esetben ugyanis vállalkozás és vállalkozás között jön létre szerződés, mely nem minősül fogyasztói szerződésnek, így jótállás csak akkor illet meg minket, ha az eladó azt szerződésben kifejezetten vállalja (és természetesen a szerződésben vállalt feltételek szerint). Ebben az esetben a szavatossági idő nem 2 hanem 1 év, és nincs hibás teljesítési vélelem sem.
    Cégünk, céges vásárlásnál,nem fogad el elállási jogot.

     

     

    A fogyasztó az  elállási jogát

     

    1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
    2. aa) a terméknek,
    3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
    4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
    6. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

    számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

    Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

    • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, adathordozók,valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
    • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok



    A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozik felénk, és az ebből adódó értékcsökkenést meg kell térítenie részünkre.

     

    Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget (vételár) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

     Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az  összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

     

    A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

    Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

    A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült, kiegészítve a Korm. rendelet hatályba lépést követően elfogadott jogszabályok rendelkezéseivel.

    Kellékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

    Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?Kellékszavatossági jogok általános szabályai

    Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

    Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

    Fogyasztói szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy az áru és a digitális elemeket tartalmazó áru teljesítésének időpontjától számított egy éven belül felismert hiba már az áru teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

    Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

    Fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés (átadás) napján indul.

    Kellékszavatossági jogok speciális szabályai fogyasztói szerződés keretében eladott az áruk és digitális elemet tartalmazó árú esetében

    Fogyasztó és vállalkozás közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására irányuló - szerződés esetén a „Kellékszavatossági jogok általános szabályai” pontban írtak a Fogyasztót a jelen pont szerinti eltérésekkel illetik meg.

    Fogyasztó és vállalkozás közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására irányuló - szerződés esetén a Fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát az Eladó költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

    Az Eladó megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne az Eladónak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

    A fogyasztó akkor is jogosult - a szerződésszegés súlyához igazodva - az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

    • az Eladó nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette az alábbi feltételeket
      • az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét
      • ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
    • megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét
    • ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy az Eladó megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét
    • a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá, vagy
    • az Eladó nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

    Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, az Eladót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

    A Fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét - a szerződésszegés súlyához igazodva - részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg az Eladó nem tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségeinek.

    Általánosan érvényesülő szabály, hogy:

    • az Eladónak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét
    • ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.

    Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a Fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.

    A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.

    Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.

    A Fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga az Eladónak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.

    Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a Fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a Fogyasztótól nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

    Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

    • a Fogyasztónak az Eladó költségére vissza kell küldenie az Eladónak az érintett árut és
    • az Eladónak haladéktalanul vissza kell térítenie a Fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul bejelenteni.  Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

    Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

    A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. 

    Használt termékek esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt termékek esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt termék ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.

    Termékszavatosság

    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

     

    JÓTÁLLÁS 2021.01.01-től
    A kínált termékekre fogyasztóknak az átadástól számított

                 

    • 10 000-100 000 forintig: 1 év
    • 100 000-250 000 forintig: 2 év
    • 250 000 forint felett: 3 év.

     jótállási idő vonatkozik.

    Céges vásárlásnál 1 év garanciát vállalunk..( Fogyasztó csak természetes személy (ember) lehet, ő is csak akkor, ha nem szakmája vagy önálló foglalkozása körében jár el.(Cég nem fogyasztó)

    Canon termékek nem a Canon Hungaria forgalmazása.

    Szervizelés cégünkön keresztül kivitelezhető, hivatalos márkaszervízben.


    Abban az esetben ha a gyártó nem mellékel jótállási jegyet a termék mellé, a továbbiakban a fizetésnél kapott számla és cégünk által kiállított garanciajegy lesz érvényes. 
    Figyelem!A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét, amennyiben a számla rendelkezésre áll,  üzletünk kötelessége kifogásával foglalkozni. Garanciális ügyeket a Sky Side Trade Korlátolt Felelősségű Társaság intézi. Garanciális ügyekben keresse ügyfélszolgálatunkat. (info@elektroside.hu  vagy a +36 20 9520458 telefonszámot) A termék visszaküldése a vevőt terheli Garanciális javítások 10 naptól-15 napíg terjednek. Amennyivel ettől eltérünk a fogyasztót telefonon vagy emailben értesítjük.

     

    Garancia: Minden termékünk EU szabványnak megfelel,CE jelöléssel rendelkezik.Minden termékünket HIVATALOS MÁRKASZERVIZ JAVÍT.

    GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS RAJTUNK KERESZTÜL INTÉZHETŐ.

    (Kijavítás esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amíg a fogyasztó a cikket nem használta)

    Fogyasztóknak a vételárat visszautaljuk abban az esetben, 

    • ha az első javítás során kiderül, hogy a cikk nem javítható, és a fogyasztó másként nem rendelkezik;
    • ha a jótállási időtartam alatt a cikk három javítás után ismét meghibásodik, és a fogyasztó eltérően nem rendelkezik; valamint, ha a fogyasztó nem igényli a vételár leszállítását, és nem kíván javítást;
    • ha a kijavításra az igény közlésétől számított 30 napig nem kerül sor.

     

    A SZÁMLÁN SZEREPEL A TERMÉKEK GYÁRISZÁMA.KÉRJÜK A SZÁMLÁT,VAGY A RENDELÉSSZÁMOT ŐRIZZE MEG,VAGY MENTSE EL E MAIL FIÓKJÁBA. GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSNÉL HA A SZÁMLA VAGY GARANCIAJEGY ELVESZIK,RENDELÉSSZÁM ALAPJÁN IS GARANCIÁLIS ÜGYÉT FOGADJUK,INTÉZZÜK.

    Figyelem! A hdd meghibásodásából bekövetkező adatvesztésért nem vállalunk felelősséget! Az adatmentésről minden esetben a vásárló köteles gondoskodni! A garancia nem érvényes abban az esetben, ha az adott termék a felhasználó hardver- és szoftverkörnyezetében nem működik (nem kompatibilis), de az szervizünk tesztje alapján rendeltetésszerűen működik.

     

     

    A BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK TERÜLETI HONLAPJAI